четверг, 30 августа 2012 г.

модуль 9

    Розглянувши питання модуля, щодо засобів оцінювання діяльності учнів, я намагалася підібрати ефективну систему оцінювання навчальних досягнень учнів, тому що питання які стосуються оцінювання це одні із важливих питань у навчанні.
     Під диференціацією розуміють таку форму індивідуалізації, коли учні, схожі за певними індивідуальними особливостями, об’єднуються в групи для окремого навчання. У педагогічній літературі є два терміни: “зовнішня диференціація” і “внутрішня диференціація”. Терміном “зовнішня диференціація” позначають таку організацію навчального процесу, за якої для задоволення різнобічних інтересів, здібностей і нахилів учнів створюються спеціальні диференційовані класи, школи. Термін “внутрішня диференціація” застосовують до такої організації навчального процесу, за якої розвиток індивідуальності здійснюється в умовах роботи вчителів у звичайних класах.

Комментариев нет:

Отправить комментарий